Nye udvalg

Man skal smede mens jernet er varmt….

Lad os prøve at komme igang med det sammen og få taget action på nogle af de gode ideer der kom igår på fyraftensmødet.

Jeg vil derfor kalde ind til de 4 første udvalg.

Hvert udvalg kommer til at køre på følgende måde.

Jeg er med i første opstartsmøde, derefter skal de enkelte udvalg være selvkørende og jeg deltager derefter kun ved behov.
3-5 medlemmer i hvert udvalg, vil jeg mene er målet, men udvalgene bestemmer selv.

I vælger i hvert udvalg en udvalgsleder der har ansvaret for indkald og løbende opdatering til mig/ bestyrelsen.

Kegleudvalg:

Formål: At få stablet en kegleturnering på benene, der kan køre i klubben med spillere udefra, hvert eller hver andet år.
I skal finder ud hvornår, hvordan og på hvilken måde turneringen afvikles.
Hvad der skal bruges af penge og hvordan vi tjener nogle og hvad der bliver brug af arbejdskraft, plakater og andre ting.

Skomarudvalg:

Formål: At få stablet en årlig skomarturnering på benene (3-kugler)
Skal det være en dags, weekend eller over en uge.
Og ellers gælder de samme ting som ved kegleudvalget.

Pyramideudvalg:

Formål: Der skal laves en intern turnering, der køre løbende og hvor der årligt kåres en vinder, som får en stor fed vandrepokal.
Ellers gælder samme vilkår som de andre udvalg.

SoMe/ markedsføringsudvalg:

Formål: Dette udvalg markedsføre ikast billard klub på de socialemedier.
Dette omhandler ikke den daglige kommunikation i IBK, med om at få sat IBK på landkortet.
Jeres formål bliver at gøre IBK til den mest aktive og kendte billard klub på nettet.

I får ansvaret for at markedsføre os på Facebook, Instagram, youtube og aviserne.
Der ud over må og skal i gerne komme med indput til trykte medier som flyers og plakater og evt andre medier.

Det sidste er ikke et udvalg men en super ide.

Lars Nielsen og Kasper Kristoffersen jeres forslag og at man kan komme og udfordre den mere end 20 dobbelte Danmarksmester.
Hvad har i af tid ?

Hvordan skal det køre og hvad har i brug for fra os.

Nu er boldene kastet op. Jeg håber virkelig der er nogen der vil gribe dem.

Vi vil fra bestyrelsens side ligge os i selen for at være åbne for nye tiltag og for at tage hurtige beslutninger.

Det det kræver fra jer udvalg, er gode gennemtænkte, realistiske projekter.

Husk at bare fordi man sidder i udvalg betyder det ikke at man skal lave alt arbejdet, når projektet skal udføres, men man skal vide hvad der skal bruges af hjælp.

Tilmelding til mig til et udvalg på telefon, sms, Messenger, e-mail, personligt, sedler i klubben (opsætter idag mellem kl 17 og 18) og det må i gøre 24/7

De bedste hilsner

Michael/ Bestyrelsen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*