Hold arrangementer hos IBK

Kasper Kristoffersen ved billard bordet

Velkommen til Ikast Billard Klub - Det Perfekte Sted til Dit Firmaarrangement

Ønsker du at skabe en uforglemmelig oplevelse for dine kollegaer eller forretningspartnere? Så er Ikast Billard Klub det ideelle sted til dit næste firmaarrangement! Vi tilbyder en unik atmosfære, sjov og spænding i form af billardspil samt en række faciliteter, der gør det let for dig at arrangere en mindeværdig begivenhed.

Vores Tilbud til Dig

Vores firmaarrangementspakke kunne inkludere:

Kontakt os for at få tilbud til netop dit arrangement.

Skab den Perfekte Atmosfære

Vi giver dig friheden til at tilpasse dit arrangement efter dine ønsker og behov:

Vi tilbyder et udvalg af drikkevarer til rimelige priser:

For at arrangere dit firmaarrangement hos Ikast Billard Klub skal du blot kontakte vores formand, Michael Klok, på telefonnummer 53611975. Han står klar til at lytte til dine ønsker og behov, og sammen kan vi skabe den perfekte aften for dig og dit firma.

Gør dit næste firmaarrangement til noget helt specielt med Ikast Billard Klub. Vi glæder os til at byde dig og dit firma velkommen til en sjov og uforglemmelig aften!