Ikast tilbage på toppen…

Kasper Kristoffersen vinder Elite tour i 5 kegler på hjemmebane

Kasper var at finde på førstepladsen igen efter et par tours i 5 kegler uden sejr, mens Erling Sjørup og Christian Sønderby to de to 3. pladser. Johnni Pedersen fik en flot 6. plads. Flot Ikast !

Efter et på meget spændende tours som har været helt åbne, satte Ikast spillerne tingene på plads på hjemmebane. Det var dejligt at se, for det er virkeligt ved at blive tæt i toppen af eliten i 5 kegler.

Den sidste Grand tour og DM bliver afgørende for de kommende udtagelser til de danske landshold.

Mesterrækken

Mesterrækken er ved at blive virkelig stærk, der var fuldt hus i både øst og vest, især i øst er det lidt et særsyn, men virkelig dejligt at se. Det lader til at være dygtige skomar spillere, der er i stand til at tage deres kompetencer med over i 5 kegler. En stor fornøjelse og måske er DDBUs indsats og investering i netop Skomar, allerede ved at bære frugt?

Rico List vinder igen

Rico List tog endnu en sejr med hjem til Nr. Snede og er det ikke ham så er det klubkammeraten Lars Nielsen.

Steen E. Nilsen fik en flot 3. plads med hjem til Ikast, mens det blev til en 5. plads til Michael Emborg, 7. plads til Benny Mousing, 10. plads til Henrik Sørensen og en 15. plads til Bjarne E. Nielsen som lige skal vende sig til forskellen på A- Rækken og Mesterrækken. Rigtigt gode resultater til Ikast i Mesterrækken også

I Mesterrækken Øst havde Frederiksund igen virkelig mange spillere med, men det blev Christian Rasmussen fra KBV der løb med sejeren.

A-rækken vest

Der er stadig gang i A-rækken og der er dejligt at se. Jan Emborg fra Nr. Snede var at finde på 1. pladsen og mon ikke det er træning med klub kammeraterne Rico og Lars der gør at han er at finde der.

Juniorcup

Ikast havde 5 spillere med ude ved Fluen og de gjorde det godt.

Lucas Eliasen ender på en flot 3 plads, Josephine Duchwaider på 7. pladsen, Cody Christophersen på 8. pladsen, Sebastian Duchwaider på 13 pladsen. Bertram Ravn på 14. pladsen.

Det skulle betyde at Josephine Duchwaider slutter på 1. pladsen på ranglisten og Regionsfinalen skal spilles i Ikast.

Virkeligt stærkt af Esper og de unge spillere.

Forlader du os allerede?

Vil du gerne være den første til at modtage de seneste nyheder og opdateringer fra Ikast Billard Klub? Tilmeld dig vores Nyhedsbrev nu og hold dig opdateret med alt, hvad der sker i Billard-verdenen!

Tilmeld dig i dag og bliv en del af vores billard-fællesskab!

Som abonnent på vores Nyhedsbrev vil du modtage: