Danmark klar til VM i 5 Kegle for hold i Østrig

De danske hold klar til kamp

Danmark har forberedt sig til kamp ved VM i 5 Kegle for hold i Østrig, der finder sted i den charmerende by Hall in Tyrol. Med to veltrænede hold, Danmark A og Danmark B, er forventningerne høje til en imponerende præstation fra begge hold.

Stærke repræsentanter fra Ikast Billard Klub

Hold A består af de dygtige spillere Kasper Kristoffersen, Erling Sjørup, Johnni Pedersen og Rune Kampe, hvoraf tre af dem stammer fra stolte Ikast Billard Klub. Med Rune Kampe som en solid støtte ser hold A ud til at være i topform til konkurrencen.

På hold B er der også en imponerende lineup, der inkluderer spillere som Thomas Jæger, Henrik Ryholt, Tais Tafdrup og Henrik Søndergård, der alle er klar til at vise deres dygtighed på det internationale scene.

Forventninger til den spændende turnering

Begge hold er blevet tildelt gunstige puljer, hvilket øger deres chancer for at avancere til knockout-fasen. Dog er det afgørende for Danmark at undgå det stærkt favoriserede italienske hold, der anses for at være de primære konkurrenter til VM-titlen.

Udover Italien er der også andre stærke hold som Argentina, Tyskland, Uruguay og Frankrig, der forventes at levere hårde kampe og skabe en spændende konkurrence.

Turneringen begynder den 9. november og afsluttes den 12. november, hvilket lover intense dage med spændende billardkampe. Vi vil løbende opdatere her på siden, men du kan også følge med på CEBs hjemmeside, hvor kampene streames gratis på kozoom (kræver oprettelse af en konto).

Lad os støtte vores danske hold hele vejen til triumf! Kom så Danmark!

Kasper Kristoffersen ved billard bordet

Links:
CEB – For puljer, resultater osv.
Kozoom – Live stream
Lær at spille billard – Bliv medlem af Ikast Billard Klub

Forlader du os allerede?

Vil du gerne være den første til at modtage de seneste nyheder og opdateringer fra Ikast Billard Klub? Tilmeld dig vores Nyhedsbrev nu og hold dig opdateret med alt, hvad der sker i Billard-verdenen!

Tilmeld dig i dag og bliv en del af vores billard-fællesskab!

Som abonnent på vores Nyhedsbrev vil du modtage: